עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

פתרון להתקרחות גברית

צוות האתר

התקרחות גברית היא סוג נפוץ של נשירת שיער ודילול המשפיעה בדרך כלל על גברים בגיל מבוגר. זה מכונה לפעמים התקרחות אנדרוגנטית. התקרחות גברית מאופיינת בנשירת שיער המתחילה בקו השיער מעל הרקות וכתוצאה מכך קו שיער נסוג. לאחר מכן, נשירת שיער מתרחשת בחלק העליון של הראש, וכתוצאה מכך נוצרת קרחת חלקית על הקרקפת. אבל התקרחות גברית יכולה להשפיע לא רק על גברים מבוגרים אלא גם על צעירים, אשר בניסיון לשמור על מראה אטרקטיבי מחפשים אחר פתרון להתקרחות גברית.

מהם הסימנים להתקרחות גברית וממה היא נובעת?

נשירת שיער נובעת משינויים בתהליך צמיחת השיער. במהלך מחזור התפתחות השיער הטיפוסי, רוב השיער נשאר בשלב הצמיחה. שלב זה נמשך לרוב 3 עד 6 שנים לפני שהשיער נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח. התקרחות גברית מאופיינת בשלב צמיחה קצר משמעותית של שיער בחלקים פגועים של הקרקפת, הנמשך רק שבועות או חודשים לפני הנשירה. הליך זה מוביל להיווצרות של אזורים דלילים וקרחות. התקרחות גברית מתחילה בדרך כלל לאחר גיל ההתבגרות ומתקדמת לאט.

ניתן להבחין בדילול מתקדם של השיער באזור הרקות ובנסיגה של קו השיער. נשירת שיער מתמשכת עלולה לגרום להתפתחות של קרחת באזורים נרחבים על הקרקפת.

נשירת שיער גברית היא הפרעה תורשתית שמשנה את האופן שבו שיער ספציפי על הקרקפת מגיב להורמונים גבריים מסוימים. לא קיימת בדיקה גנטית לחזות התקרחות גברית. צורות אחרות של נשירת שיער עשויות לנבוע מ:

  • חוסר איזון הורמונלי
  • מחלות אוטואימוניות
  • הקרנות
  • עומס נפשי

איזה פתרון להתקרחות גברית הכי מתאים לכם?

תוספות שיער- תוספות שיער שמחוברות באופן דיסקרטי לשיער ולקרקפת, אשר מתוחזקות על ידי איש מקצוע מספקות פתרון להתקרחות גברית. תוספות מאפשרות לשיער הטבעי להמשיך ולצמוח מחדש תוך הסתרת שלב המעבר הלא נוח של הדילול והקרחת, מה שגורם לכם להרגיש מדהים ולהיות בעלי בטחון עצמי גבוה.

פאות טופ לייס מספקים רצועות שיער שניתן להדביק בקלות תוך שניות, וכתוצאה מכך לחוות שיפור משמעותי במראה השיער באזורים המדוללים או הקרחים.

מעבר לפאות פוט לייס ניתן להתאים גם פאות רגילות משיער טבעי או סינתטי. להתאמת פתרון להתקרחות גברית שיענה על הצרכים שלכם, צרו קשר עם 'אור לשיער'.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בריאות הנפש בישראל

התמודדות עם בעיות נפשיות עשויות לגרום לכם להרגיש כאילו אתם תמיד מול אויב בלתי נראה. מיליוני אנשים בעולם צריכים לצאת

קרא עוד »

יצירת מרחב היגייני

הדברת מקקים חיונית לשמירה על סביבת חיים או עבודה נקיים ובריאים. הדברת מקקים יעילה כוללת שילוב של אמצעי מניעה ושיטות

קרא עוד »

ספת נוער

חדר השינה, במיוחד עבור בני נוער, משמש כמקום מקלט בו צריך לבוא לידי ביטוי נוחות וביטוי אינדיבידואלי. גורם מכריע שיכול

קרא עוד »
דילוג לתוכן