עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ביטוח אוטובוסים זעירים

צוות האתר

איך מחליטים לגבי ביטוח אוטובוסים זעירים? האמת הפשוטה היא שכדאי במקרים הללו לבקש עזרה. סוכנות הביטוח 'ביטוחית' פותחת את שעריה בפניכם כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. ההיכרות המעמיקה עם חברות הביטוח המובילות בישראל, עם תחום ביטוח הרכבים וכן הלאה, יאפשר לכם לקבל את ההצעה הטובה ביותר. אם אתם רוצים לשמוע עוד על ביטוח לרכב ועל הכלים שיאפשרו לכם לקבל החלטה נבונה, אנחנו פה בשביל לעזור לכם. בואו נתחיל עכשיו.

ביטוח אוטובוסים זעירים, מאיפה מתחילים

כדי לעשות את הדברים פשוטים יותר נגיד כבר בהתחלה כי ביטוח אוטובוסים זעירים, דומה במידה רבה לביטוח של כל כלי רכב פרטי. אנחנו מדברים על פוליסה המורכבת משלושה חלקים:

  • ביטוח חובה: אותו ביטוח המוגדר חובה בעיני החוק. הביטוח הזה מכסה על הוצאות הנוגעות לנזק בגוף. למשל, אם כתוצאה מתאונה אדם אחר נפגע, בין אם זה הנהג ובין אם אלו נוסעים אחרים על הכביש, הרי שהביטוח מכסה את הטיפול הרפואי במלואו.
  • ביטוח צד ג': כדי שלא תדרשו לשלם עבור נזק לרכוש וכן הלאה, יש לשלם על ביטוח צד ג'. ביטוח מהסוג הזה יבטיח כי לא תכנסו לסחרור כלכלי בעקבות תאונה ולא תדרשו לשלם על נזקים נוספים.
  • ביטוח מקיף: ביטוח אשר יכסה כל מקרה בו הרכב נפגע כתוצאה ממקרים כאלו ואחרים. בין אם אנחנו מדברים על שריפה או גניבה של הרכב. בין אם אנחנו מדברים על הוצאות הנוגעות בעניינים נוספים.

המחיר החודשי עבור הביטוח משתנה בהתאם לסיכונים אותם לוקחת חברת הביטוח בכל מקרה. כאשר מדובר על ביטוח אוטובוסים זעירים, בדרך כלל חברת הביטוח תדרוש תשלום חודשי גבוה יותר. הרי אוטובוס משמש בתור כלי עבודה והוא נמצא שעות רבות יותר על הכביש. מה שמעלה את הסיכון לתאונות וכיוצא באלו.

אל תדחו את ההחלטה למועד מאוחר יותר

אנחנו נעשה הכל כדי להפוך את תהליך קבלת ההחלטות פשוט ונוח עד כמה שניתן. אנחנו ממליצים לכם לא להמתין עד שיהיה מאוחר יותר. אלא, לנקוט בצעדים מעשיים עוד היום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מעצבת פנים במרכז

אזור המרכז בישראל הוא אולי הפופולרי ביותר למגורים – מקומות עבודה בשפע, מקומות בילוי ייחודיים שמתאימים לכל נישה, חופים יפהפיים

קרא עוד »
דילוג לתוכן