עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

טיפול שיניים בהרדמה מלאה

צוות האתר

מעוניינים לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה? במאמר הבא נעביר אליכם את כל המידע הרלוונטי אשר יעזור לכם להבין בדיוק איפה אתם עומדים. אמנם, טיפול שיניים בהרדמה מלאה זה לא טיפול שגרתי, אבל ישנם מקרים בהם בכל זאת, נבקש לבצע את הטיפול באופן הזה. כל מה שאתם רוצים לדעת בעניין, תמצאו בהרחבה במאמר הבא.

למה מתכוונים כשאומרים טיפול שיניים בהרדמה מלאה

כשאנחנו מדברים על טיפול שיניים בהרדמה מלאה, אנחנו מדברים על פרוצדורה במסגרתה אנחנו מרדימים חלק מהמוח. כאשר הכוונה היא להשקיט אזורים בהם המוח מגיב עם רפלקסים חיוניים. מדוע אנחנו עושים זאת? יש לכך מספר סיבות. חשוב להבין כי מדובר על סיטואציה יוצאת דופן. זאת משום שבדרך כלל אנחנו מבצעים טיפולי שיניים לאחר הרדמה מקומית בלבד. צריך להבין כי טיפול שיניים בהרדמה מלאה דורש מאיתנו להוסיף לצוות רופא מרדים מומחה, המכיר את הנושא לעומק. אחרת, אנחנו נמצא את עצמנו בסיטואציה בה המצב הופך הרבה יותר גרוע . לכן, אנחנו לא נשתמש בטכניקה הזו כל פעם, אלא רק במקרים הבאים:

  1. אם המטופל חרד מהטיפול עד כדי כך שאי אפשר להשתמש באף אפשרות אחרת.
  2. אם יש בעיה רפואית המונעת מאיתנו לבצע הרדמה מקומית.
  3. אם המטופל נמצא במצב קוגנטיבי אשר לא מאפשר לו לשתף פעולה עם הטיפול.
  4. אם באופן הזה אנחנו יכולים לקצר את משך הטיפול.

התפקיד שלנו הוא להגיע לתוצאה הטובה ביותר

העבודה שלנו במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים זה לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. זאת כדי שאתם, תחזרו הביתה בתחושה טובה ואחרי טיפול מוצלח. את המרכז מנהל ד"ר פאדי ח'ורי. ד"ר ח'ורי הוא מומחה אשר ספג ידע ומיומנות בארץ ובחו"ל. אצלנו במרכז תקבלו טיפול מקצועי, מיומן, המתייחס למצבכם באופן אישי. המטרה שלנו היא לא רק לרפא את המחלה. התפקיד שלנו הוא לעשות את הטוב ביותר כדי לתת לכם תחושת מוגנות וביטחון כאשר אתם מגיעים לטיפול. אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה במידה ואתם מעוניינים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

שיקום לאחר אירוע מוחי

מגוון טיפולים משמשים במהלך שיקום לאחר אירוע מוחי כדי לעזור למטופלים להחזיר לעצמם מיומנויות שאולי איבדו בעקבות שבץ מוחי. שיקום

קרא עוד »
דילוג לתוכן