עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

תפקידו של עורך דין נזיקין

צוות האתר

דיני נזיקין הם חלק משמעותי במשפט האזרחי. תביעות רבות מוגשות ע"י גורם אחד כנגד גורם אחר בשל נזק שנגרם. נזיקין מתחלקים לשני סוגים עיקריים: נזקי גוף ונזקי רכוש. בחלק גדול מהמקרים, כאשר  נגרם לאדם נזק לרכוש או לגוף הוא יפוצה ע"י גורם שלישי כמו חברת ביטוח. במקרה של תאונת דרכים למשל חברת הביטוח בה יש לנהג ביטוח חובה אחראית על פיצוי על נזקי גוף וחברת הביטוח בה יש ביטוח מקיף אחראית על פיצוי על נזקי רכוש, הנזק שנגרם לרכב. עורך דין נזיקין עוסק בד"כ בשני תחומי הנזיקין כך שיוכל ללוות ולייצג את הנפגע בשני סוגי התביעות.

סוגים שונים של תביעות נזקי גוף

אין ספק שפגיעה ברכוש יכולה להיות משמעותית, במיוחד כשהפגיעה היא במקור הפרנסה של אדם או בביתו. עם זאת, לפגיעות גופניות יכולה להיות השפעה רבה יותר וגם ארוכת טווח. ישנם סוגים שונים של תביעות הקשורות לנזקי גוף בהתאם לנסיבות הפגיעה, רמת החומרה שלה וגם אחריות על הפגיעה. עורכי דין לנזקי גוף יכולים להתמחות בכל סוגי התביעות או להתמקד בסוג מסוים. כך למשל, ישנם עורכי דין אשר מתמחים במקרים של רשלנות רפואית, כאלה המתמחים בתאונות דרכים או בתאונות עבודה. הגורמים הנתבעים יכולים להיות חברות ביטוח, המוסד לביטוח לאומי א גורם אחר האחראי לפגיעה כמו מוסד רפואי במקרה של רשלנות רפואית.

מהם השלבים בהגשת תביעה על נזקי גוף

כאמור, כל מקרה יטופל בהתאם לנסיבות. השלב הראשון החשוב לאחר קבלת טיפול הוא פניה לעורך הדין. כדאי להגיע כשבידכם כבר ישנם מסמכים שיכולים לסייע בהגשת התביעה כמו מסמכים רפואיים המעידים על רמת הפגיעה וחומרתה וכן על הטיפולים או השיקום הנדרשים. כדאי גם להביא ראיות המצביעות על נסיבות המקרה. עורך הדין יקבע אסטרטגיית פעולה, יסייע בניסוח התביעה והגשתה וכן בכל הקשור לטיפול בה כמו ניהול מו"מ לפיצויים או ייצוג במשפט.

עו"ד רועי לוי הוא עורך דין נזיקין המתמחה גם בנזקי גוף. הוא מייצג את לקוחותיו בסוגים שונים של תביעות בנושא. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן