עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

זה ממילא לא פשוט לארגן מסיבת יום הולדת אז הרי שקשה אפילו יותר לחשוב על רעיון מקורי בתור תוכנית אומנותית או הפעלה. צריך לבחור את התאריך המדויק והמתאים ביותר, להחליט על מספר המוזמנים, האם יהיו אלה רק בנים או גם בנות, האם מתכוונים להפעיל לבד או להזמין אנשי מקצוע לשם כך ועוד. לאחרונה אפשר לשים לב שיש לא מעט אנשים שחושבים על האפשרות של סדנת שוקולד ליום הולדת ומגלים שזו יכולה להיות אפשרות מצוינת שמתאימה עבור כל חוגג בכל גיל. שוקולד הוא מאכל שאין מי שלא אוהב אותו ולכן ההתעסקות איתו וההכנה העצמית של פרלינים וממתקים יכולה להיות מרתקת ומקורית.

מה עושים בזמן סדנת שוקולד ליום הולדת?

כאשר מחליטים להזמין סדנת שוקולד ליום הולדת צריך להגיע אל המקום, להתכנס, מקבלים הסבר על השוקולד, איך הוא מיוצר ומה התהליכים השונים שהופכים אותו לאיכותי ומיוחד ולאחר מכן מתחילים להתנסות לבד. כאשר מזמינים את הסדנה צריך להודיע כמה אנשים יהיו נוכחים, האם יש העדפות שונות, האם אולי יש רגישות למי מהמשתתפים וכמובן אילו טעמים הם יאהבו. על משטח העבודה תהיה כמות שוקולד שתספיק לכולם בטעמים שונים, מגוון תוספות ומילויים שאפשר יהיה להכין מהם פרלינים במגוון אפשרויות ושילובים וכמובן שכולם ילבשו סינרים וייראו מקצועיים מאד. אין חוויה שתשתווה לזה.

הערך המוסף של בילוי מיוחד ביום ההולדת

מי שחוגג יום הולדת, ללא קשר לגיל שלו או למצבו בחיים רוצה להרגיש מוקף באנשים שהוא אוהב ואוהבים אותו ולבצע ביחד פעילות משעשעת, מקורית וייחודית, כזאת שלא עושים כל יום. סדנת שוקולד ליום הולדת היא רעיון מצוין ואפשר להעביר אותה בכיף כבילוי חברתי או משפחתי מושלם גם עבור ילדים וגם עבור אנשים מבוגרים. אם סדנה כזאת יכולה להיות טובה דיה למסיבת רווקות – אין ספק שהיא גם תתאים במיוחד לימי הולדת.

בית מוקאיה – בית של שוקולד בלב תל אביב, מציע מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ולכל האירועים לאורך השנה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עו"ד דיני עבודה חיפה

בקשה לצו ירושה

צו ירושה הוא מסמך המאפשר מימוש נכסים שהיו שייכים לאדם שהלך לעולמו במקרים שבהם אין צוואה תקפה. זהות היורשים ואופן

קרא עוד »
דילוג לתוכן