עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

אזור המרכז בישראל הוא אולי הפופולרי ביותר למגורים – מקומות עבודה בשפע, מקומות בילוי ייחודיים שמתאימים לכל נישה, חופים יפהפיים ואווירה טובה. מסיבה זו, פרויקטים חדשים לבנייה מתחילים בכל יום, בין אם הבנייה נעשית עבור משרדים או מקומות מסחר, או שמדובר בפרויקטים למגורים. מעצבת פנים במרכז אשר עסקה בפרויקטים רבים, מכירה את טעמם של בעלי עסקים ובעלי בתים באזור זה ואת העיצובים המזוהים עם אזור המרכז ולוקחת זאת בחשבון על מנת לשלב את הצרכים והרצונות של הלקוחות, יחד עם עיצובים חדשניים, מודרניים ומסוגננים, הנועדו להפוך את המשרד שלהם לאזור פרודוקטיבי ומרשים, או את בית המגורים שלהם למקום המפלט המושלם.

מהי הייחודיות של מעצבת פנים במרכז

בעיצוב של משרדים למשל, מעצב או מעצבת פנים במרכז יכולים להטמיע שינויים חיוניים על מנת לייעל את מקום העבודה ולהפוך אותו לנוח לעובדים, תוך שהוא מספק להם כר פורה ליצירתיות, מחשבה והתמדה. במידה ומתקיימות פגישות במשרדים מעצבי הפנים יכולים גם לוודא כי ישנו מקום ייעודי עבור כך, שמשדר בדיוק את המסר שהחברה רוצה להעביר ללקוחותיה. צביעת משרדי העובדים בצבעים כמו צהוב וכתום מעודדת יצירה וחשיבה, ואילו צביעת חדרי המנוחה בגווני כחול וירוק יכולה להשרות אווירת רגיעה ושלווה ולאפשר להם להתנתק בזמן ההפסקה על מנת שיוכלו לאגור כוחות להמשך היום.

עבדו עם המומחים בתחום והעניקו לנכס שלכם מראה חדש

בין אם אתם מעצבים את המשרד החדש של העסק שלכם או את הדירה שלכם, עבודה עם מעצבת פנים מנוסה תאפשר לכם להגיע לתוצאות מדהימות. מחפשים מעצבת פנים במרכז שתגשים את החזון העיצובי שלכם ותהפוך אותו לכדי מציאות? הכירו את הסטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים – אודליה היא אמנית מזיכרונה הראשון, בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים והכשרה אדריכלית, עם ניסיון של 17 שנה בתחום. את כל הידע והניסיון שרכשה במהלך השנים היא מבטאת בעבודתה המדויקת, שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אודליה מזהה את העדפות הלקוח לאחר שיחה מעמיקה, ומתכננת בהתאם לתקציב ולצרכים שלו את העיצוב המושלם שתפור בדיוק למידותיו. עבודה עם הסטודיו מבטיחה לא רק עיצוב וסטיילינג של הנכס שלכם, אלא גם שירות לקוחות בלתי מתפשר שמעביר אתכם חוויה ייחודית ומשלב אתכם ביצירת הבית שתמיד רציתם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הזמנת פלאשמוב

אחד הדברים החיוביים שלמדנו או יותר נכון נזכרנו בו בימים הלא ממש שמחים של מלחמת חרבות ברזל הוא עד כמה

קרא עוד »
דילוג לתוכן