עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

כך תמצאו עורך דין לענייני משפחה בצפון

צוות האתר
עו"ד דיני עבודה חיפה

משפחה היא אמנם מסגרת המספקת לאדם יציבות, אך זו גם מסגרת דינמית בה קורים שינויים. פעמים רבות שינוי דורש התאמה או הסדרה של דברים מבחינה משפטית. אחד המצבים הדורש טיפול משפטי מקיף ומעמיק הוא גירושין, במיוחד כאשר ישנם ילדים. גירושין מביא לפירוק המסגרת והפיכת כל המוכר והידוע ללא רלוונטי. לכן נדרשות התאמות רבות, הגעה להסדרים שונים בכל הנוגע לאופן התנהלות המשפחה מרגע הגירושין, בין אם מדובר על חלוקת הרכוש, על משמורת הילדים או גובה המזונות. לכן, במיוחד בכל הנוגע לגירושין חשוב לבחור עורך דין לענייני משפחה בצפון ובכלל אשר מומחה בתחום זה.

למנוע משברים עתידיים בעזרת עורך דין לענייני משפחה בצפון

הסדרת עניינים משפחתיים רק כשהם צצים כרוכה בלא מעט ויכוחים ומחלוקות וגם אורכת זמן רב. לכן, היום ישנן דרכים להקדים תרופה למכה ולהסדיר נושאים לפני שהם צצים. אחת הדרכים בהן ניתן למנוע משבר היא באמצעות עריכת הסכם ממון אצל עורך דין לענייני משפחה בצפון או בכל אזור אחר. הסכם ממון רלוונטי במיוחד לזוג פרק ב' שיש לו ילדים מנישואים קודמים ובכלל לזוגות שנישאו בגיל מאוחר יחסית וכבר צברו רכוש בנפרד. דרך נוספת היא עריכת צוואה כאשר עורך הצוואה נמצא במצב קוגניטיבי ובריאותי טוב כך שיכול לקבל החלטות מושכלות בעניין חלוקת הרכוש. עריכת צוואה באופן ברור ומדויק תמנע סכסוכים בין יורשים.

טיפול בענייני משפחה באופן רגוע וממוקד

ככל שהפניה אל עורך דין לענייני משפחה בצפון תהיה בשלב מוקדם יותר, כך הטיפול בנושא יהיה ממוקד, מהיר וללא התנצחויות ומריבות מיותרות. במיוחד כאשר סכסוכים משפחתיים נידונים בהליך גישור, הנושא ייפתר בצורה פחות טעונה תוך סלילת הדרך להמשך הקשר המשפחתי בין הצדדים שנוצרה ביניהם מחלוקת ואפשרות לשים את הדברים מאחור. כיוון שמשפחה יש רק אחת, חשוב לא להיסחף למריבות ולניסיון להיות צודקים אלא לפעול בחוכמה ולתת לעורך דין מומחה בתחום להוביל את הדברים, כי הוא זה שילחם עבור הזכויות שלכם מול כל גורם.

עו"ד ירון גרוס הוא מומחה לענייני משפחה וזהו תחום ההתמחות המרכזי שלו. הוא מציע מגוון שירותים, החל מטיפול בצוואות וירושות דרך עריכת הסכם ממון ועד טיפול בגירושין, בין אם בייצוג בבית המשפט ובין אם בגישור. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הזמנת פלאשמוב

אחד הדברים החיוביים שלמדנו או יותר נכון נזכרנו בו בימים הלא ממש שמחים של מלחמת חרבות ברזל הוא עד כמה

קרא עוד »
דילוג לתוכן