עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

ייצוג בביטוח לאומי

צוות האתר

המוסד לביטוח לאומי מהווה למעשה את חברת הביטוח של המדינה ולכן אמור לתת לכם את מה שנדרש כדי שתחיו ברווחה גם במצב בו יכולתכם להתפרנס נפגעה. הסיוע הניתן מבוסס כמובן על כך שכל אחד מאיתנו משלם לביטוח לאומי מגיל צעיר בדיוק למטרה זו. אם יש מצבים בהם קבלת הסיוע היא פשוטה יחסית, למשל קצבת זקנה החל מגיל מסוים או לאחר לידה, ישנם גם מצבים מורכבים אשר ביטוח לאומי אינו מקבל את התביעה כמובנת מאליה. ייצוג בביטוח לאומי ע"י עורך דין כבר מרגע הגשת התביעה יסייע מאוד בהכרה בבעיה ובמתן פיצוי מתאים.

באילו מצבים מומלץ ייצוג בביטוח לאומי ע"י עורך דין?

במצבים כמו תאונת דרכים, תאונת עבודה או מחלה כדאי מאוד להיות מלווים ע"י עורך דין אשר ייצוג בביטוח לאומי של תובעים הוא תחום ההתמחות שלו. ישנם לא מעט מצבים בהם אדם נופל בין הכיסאות. מצד אחד הפגיעה הביאה לירידה משמעותית ביכולת ההשתכרות שלו. מצד שני, הדבר לא בהכרח ניכר כלפי חוץ ולא בהכרח קל להוכחה. ייצוג בביטוח לאומי ע"י עורך דין מומחה בתחום יכול לעשות את ההבדל בין קביעת אחוזי נכות שאינם עוברים את הסף המספיק לקבלת קצבה לבין קביעת אחוזי נכות מעל הסף. במסגרת תביעת נכות כללית יצטרך אדם לעבור וועדה רפואית ואפילו מספר וועדות רפואיות, מעמד לא פשוט ומלחיץ. ליווי עורך דין הוא מרגיע, נותן ביטחון ואף מביא להתנהלות נכונה יותר מול הוועדה.

לא קיבלתם את המגיע לכם? אל תוותרו

ייצוג  בביטוח לאומי ע"י עורך דין בעל ניסיון רב חשוב מאוד כאשר הוחלט לא לקבל את תביעתכם כך שלא תקבלו קצבת נכות בכלל או שתהיה קצבה אך נמוכה וזמנית. עורך הדין יעמוד לצידכם גם בהגשת ערעור וילווה אתכם מול ועדת הערר, מעמד שאף הוא מלחיץ מאוד ובו ניתנת לכם הזדמנות לשכנע מדוע הוועדה טעתה בהחלטתה. לכן, בחרו עורך דין בעל ניסיון רב המכיר היטב את התנהלות ביטוח לאומי ואת הדברים הקטנים שיעשו את ההבדל בין אכזבה לבין קבלת המגיע לכם.

משרד עו"ד פילביץ אבדייב מתמחה בנזיקין, כולל תביעות ביטוח לאומי. המשרד מייצג במקצועיות ובהצלחה תובעים רבים שבסופו של דבר ממצים את זכויותיהם. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בריאות הנפש בישראל

התמודדות עם בעיות נפשיות עשויות לגרום לכם להרגיש כאילו אתם תמיד מול אויב בלתי נראה. מיליוני אנשים בעולם צריכים לצאת

קרא עוד »
דילוג לתוכן