עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

ייעול תהליכים עסקיים בעזרת טפסים דיגיטליים

צוות האתר

תעשיות רבות מסתמכות במידה רבה על טפסים. הם עמוד השדרה של הפעילות בין העובדים והמחלקות, מאיסוף נתוני לקוחות לעיבוד, יישום וניהול בקשות מכל התחומים בעסק. עבור כל עסק טפסים אלקטרוניים או טפסים דיגיטליים עדיפים על טפסי נייר המיושנים מקצת. ארגונים פונים יותר ויותר לטפסים מקוונים בגלל היתרונות הרבים שלהם, החל מטופס 101 ועד הצעת מחיר דיגיטלית. הרבה עיכובים ובעיות עסקיות יכולות להיפתר באמצעות טפסים מקוונים. בכל מקום שיש חיבור לאינטרנט, ניתן לגשת לטפסים של מערכת iforms.

בחרו בטפסים מקוונים בזכות קלות השימוש וחיסכון בנייר

אתם עשויים לחסוך הרבה כסף לעסק שלכם על הוצאות ציוד משרדי על ידי מעבר למערכת טפסים מקוונת. אתם עשויים לחסוך כסף על חומרים מתכלים כמו דיו ונייר על ידי הפחתת מספר העותקים שכל טופס דורש. הטרחה וההוצאות הנוספות עשויים להימנע כאשר משתמשים בגרסאות דיגיטליות במקום טפסי נייר רגילים.  מעבר לטופס מקוון הוא אופציה של win-win, וחוסך לחברה זמן וכסף.

כמו כן, קלות השימוש בטפסים דיגיטליים עוזרת להתנהלות נוחה הן לעובדים והן להנהלה, לדוגמא, ניתן לבצע שינויים נדרשים בעזרת טופס 101 אינטרנטי מבלי להדפיס אותו ולאחר מכן לסרוק אותו. מכיוון שהמילוי שלו מתרחש באופן מקוון לחלוטין, ניתן לבצע את השינויים בכל זמן ומכל מקום. המערכת תזהה את העובד, ותתייק את הטופס בתיק העובד הרלוונטי. אוטומציה תמיד מבורכת בעסק.

דיוק ואוטומציה- מבין היתרונות של טפסים מקוונים

על ידי בניית טפסים מקוונים משלכם, אתם יכולים להבטיח שמילוי הטופס יתבצע באופן מדויק ואיכותי. הצוות עשוי להבטיח איסוף נתונים מדויק מההתחלה על ידי הטמעת אמצעי הגנה למניעת הגשת מידע שגוי (כגון כתובת אימייל, מספר טלפון וכו'). שילוב שדות טפסים עם מסדי הנתונים הקיימים שלכם מאפשר סנכרון אוטומטי של הנתונים בכל המערכות, ומבטיח רשומות מדויקות ועדכניות בכל עת.

ניתן לשלב טפסים בהליכים עסקיים קיימים אם תוכנת הטפסים המקוונת של iforms אשר תומכת באוטומציה של העסק. עבודה עם טופס אינטרנט מאפשרת מעקב אחר טפסים בכל שלב בתהליך, ומאפשרת דיווח וביקורת פשוטים, אפילו עבור טפסים אלה הדורשים נקודות מגע רבות לקלט וחתימות.  לשימוש בטופס אינטרנט ליצירת הזמנה, הצעת מחיר או חשבונית יש יתרון נוסף של ביצוע כל החישובים הדרושים עבורכם, כולל אלה של תמחור, כמות, מס ומשלוח. ללא מקום לטעות, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהעסקאות שלכם יתבצעו ללא תקלות. אתם יכולים להנות בקלות ממערכת טפסים דיגיטלית קלה ונוחה של iforms. הם זמינים עבורכם במייל [email protected].

היתרונות של חתימות אלקטרוניות בזמן מילוי קובץ PDF

ניתן לחתום על ניירות אלקטרוניים בחתימה אלקטרונית באותו אופן שניתן לחתום על טפסי נייר רגילים. זו טכניקה בטוחה לסגור עסקה או לקבל טופס ממלוא על ידי העובד במינימום זמן ומאמץ. לחתימות אלקטרוניות יש מספר יתרונות. היתרון הראשון של הוספת חתימה על קובץ pdf הוא שלא מבוזבז יותר זמן בהמתנה לניירת ולטפסים רשמיים. הם בטוחים וקלים למילוי ושליחה. בנוסף, הם מפחיתים את ההשפעות השליליות על הסביבה הנגרמות על ידי חתימות נייר מסורתיות.

חתימה על מסמך PDF במהירות- מה היתרונות?

הוספת חתימה על קובץ pdf צוברת פופולריות בתעשיות הודות לנוחות העבודה ונוחות האחסון של הקובץ. בנוסף, מדובר בצורת עבודה זולה ופשוטה ליישום על כולם, הן על העובדים והן על הלקוחות. ובדיוק כמו כל התקדמות טכנולוגית אחרת, חתימות אלקטרוניות הופכות עסקאות מסחריות לבטוחות יותר. לכן, הן יכולות לשמש כתחליף אמין לחתימות נייר מסורתיות. הן חסכוניות ויעילות. הן גם פרקטיות יותר, מה שהופך אותן לבחירה מצוינת עבור כל חברה. עם העסק שלכם עובד עם הסכמים, חוזים, הצעות מחיר וטפסים נוספים רבים, תוכלו בקלות להמיר אותם לקבצי PDF שניתן לחתום עליהם באופן אלקטרוני, ולזרז תהליכים לחסוך במשאבים וכמובן זמן יקר, הרי כולם יודעים- זמן שווה כסף.

האם זה בטוח להשתמש בחתימות אלקטרוניות?

חתימות אלקטרוניות משרתות מטרה כפולה לעסקים: אבטחה ועמידה בתקנות. שימוש באותו הליך עבור כל סוג מסמך אינו מהווה בדרך כלל בעיה. חתימות אלקטרוניות נמצאות יותר ויותר בשימוש כנורמה לחתימה ושיתוף מסמכים. האמון בעסקאות אלקטרוניות מתחזק על ידי השימוש בחתימה האלקטרונית, שהיא בטוחה, מהירה וקלה לשימוש. בין היתרונות הרבים של חתימות אלקטרוניות היא העובדה שהן עוזרות לחסוך זמן וכסף כאחד. חיסכון במדפסת, דיו ובנייר עוזר לחסוך כסף.

שימוש בחתימות אלקטרוניות הוא שיטה נפלאה לייעל את הפעולות של העסק וליצור אוטומציה מבורכת. הן בעלות תוקף חוקי ויעילות בנוסף לחיסכון כלכלי וזמן. הכוח המשפטי תלוי באותנטיות של החתימה האלקטרונית. חתימות אלקטרוניות מוכרות כאילו חתמתם בידכם. כתוצאה מכך, יש להשתמש בחתימות אלקטרוניות בכל מקום אפשרי. שימוש בחתימה אלקטרונית עשוי להועיל לחברה שלכם. אם אתם רוצים להתקדם למערכת עבודה מהירה, דיגיטלית ונוחה אתם יכולים להיכנס לאתר של חברת iforms ולהירשם לשירותים המשתלמים של החברה, בהתאם לדרישות אישיות המתאימות במיוחד לעסק שלכם. אם אתם זקוקים לייעוץ מקצועי לגבי השירותים שיכולים לייעל את התהליכים הכי בסיסיים בעסק שלכם, כמו למשל, הוספת חתימה על קובץ PDF, שירות הלקוחות של iforms ישמחו לעמוד לשירותכם במייל [email protected].

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בריאות הנפש בישראל

התמודדות עם בעיות נפשיות עשויות לגרום לכם להרגיש כאילו אתם תמיד מול אויב בלתי נראה. מיליוני אנשים בעולם צריכים לצאת

קרא עוד »
עו"ד דיני עבודה חיפה

בקשה לצו ירושה

צו ירושה הוא מסמך המאפשר מימוש נכסים שהיו שייכים לאדם שהלך לעולמו במקרים שבהם אין צוואה תקפה. זהות היורשים ואופן

קרא עוד »
דילוג לתוכן