עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך כדאי לבצע פינוי גגות אסבסט?

צוות האתר

לאחר שהתגלה כי אסבסט מזיק מאוד לבריאות, השימוש בו הוצא מחוץ לחוק. כיום, המבנים היחידים שעדיין יש בהם גגות אסבסט הם בניינים ישנים יותר, אשר מתגלים כאשר הבעלים שלהם מתכננים לבצע שיפוץ או הרחבה לבית. סיבי האסבסט הם שמספקים את הסיכון הבריאותי הגדול ביותר, לא הגג עצמו, כל עוד הוא במצב מצוין וללא נזקים. לפיכך, כאשר הגג נפגע, הסיבים נפלטים לאוויר, מה שהופך את שאיפתם למסוכנת ביותר. לכן, מומלץ להזמין גורם מוסמך לפינוי ופירוק גגות אסבסט. המומחים של 'גגות ובנייה קלה' מתמחים בביצוע עבודות בתחום זה, וישמחו לעמוד לשירותכם.

מהו התהליך לפינוי גגות אסבסט?

לפני הפירוק מרטיבים היטב את האסבסט כדי למנוע מהאבק המזיק להתפשט עד כמה שניתן. זה הזמן של המומחה לנקוט בזהירות מרבית כדי להימנע משבירת הלוחות בזמן הסרת הברגים. כיסוי פלסטיק חייב לעטוף את כל הלוחות המופרדים. לא ניתן לזרוק את האסבסט המסוכן לכל פח סמוך, כך שיש לנקוט בהרבה אמצעי זהירות גם כאן. על המומחה לקבור את החומרים שפורקו במתקן מאושר לסילוק אסבסט. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהפעולה הזו נעשית באופן חוקי ושלא נוצר מפגע תברואתי מזיק, כנראה שכדאי לכם לפנות רק לשירותיהם המקצועיים של חברת 'גגות ובנייה קלה' אשר בעלי מוניטין ללא רבב, ובעלי כל האישורים הדרושים המכירים בחברה כקבלן מורשה מטעם משרד איכות הסביבה.

גגות עשויים אסבסט – מתי מפנים אותם?

החלפת גגות אסבסט טובה לבריאות שלכם ולערך הבית שלכם. ערך המכירה הרצוי של הבית שלכם ורוכשים פוטנציאליים יכולים ליהנות מגג חדש. לבניינים רבים ברחבי העולם יש גגות אסבסט. הם עמידים ויעילים, אך הם גם מהווים מספר סכנות בריאותיות. לכן יש להחליף גגות אסבסט ללא דיחוי. כדי לחזור ולומר, לעולם אל תטפלו באסבסט לבד! כדי להגן על המשפחה והסביבה, יש חשיבות מכרעת בהחלפת גג המכיל אסבסט. ברגע שאתם מגלים שיש לכם גג אסבסט, חיוני להסיר אותו ולהחליף אותו בחומר לא רעיל. עם זאת, יש לשכור קבלנים מקצועיים לפינוי אסבסט בצורה בטוחה ויעילה. לקבלת הצעת מחיר לפינוי האסבסט מהגג שלכם צרו קשר עם חברת 'גגות ובנייה קלה'.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

יצירת מרחב היגייני

הדברת מקקים חיונית לשמירה על סביבת חיים או עבודה נקיים ובריאים. הדברת מקקים יעילה כוללת שילוב של אמצעי מניעה ושיטות

קרא עוד »
דילוג לתוכן